Підписка Преміум

4900 грн/місяць

Підписка Преміум — регулярна доставка свіжих букетів щотижня прямо до вашого дому.

Ваше постійне нагадування про любов і турботу — для себе або для важливої людини 💌

🌷 4 букети щомісяця
🌷 Доставка щотижня
🌷 7-12 квітів у кожному букеті
🌷 Враховуємо ваші алергії та вподобання
🌷 Букети можна отримувати сюрпризом або за попереднім узгодженням стилю та квітів (залежно від наявності)

ОФОРМИ ЗАРАЗ І ОТРИМАЙ ЦУКЕРКИ ДО ПЕРШОГО БУКЕТА В ПОДАРУНОК 💌

Лякає Підписка?

Спробуй разовий букет з будь-якої підписки — той самий сервіс, ті самі квіти, але без зобов'язань 🌸

Безкоштовна доставка у Львові 📍

Спробуй інші Підписки на Квіти

1 з 4

Як працює підписка?

  • Обираєте підписку

    Оберіть той варіант, який вам найбільше підходить

  • Оформлюєте підписку

    Натискаєте "Перейти до оплати та оформлення підписки" (наприклад, Стандарт) і оплачуєте перший місяць.

  • Ми зв’язуємось з вами

    Надсилаємо вам коротку анкету (5 питань), щоб підібрати найкращі букети для вас або ваших близьких.

  • Обговорюємо деталі

    Відповідаємо на всі ваші запитання та узгоджуємо дату першої доставки.

1 з 4

Хочете дізнатися більше?

Зв'яжіться з нами:

Instagram

Facebook

+380672975848

info@cherryblossom.com.ua

Поширені питання

Які способи доставки ви пропонуєте?

Ми здійснюємо доставку кур'єром iPost до вашої адреси.

Як відбувається узгодження дати доставки?

Ми зв'яжемося з вами за 1-2 днів до запланованої дати доставки, щоб уточнити зручний для вас час і узгодити деталі доставки.

Чи є у вас особистий менеджер?

Так, кожен клієнт отримує свого особистого менеджера, який допоможе з усіма питаннями, пов'язаними з підпискою.

Спілкування з ним може відбуватись в зручному для вас месенджері - Viber, WhatsApp або Telegram.

Чи пропонуєте ви персоналізацію букетів?

Так, після оформлення підписки ви заповните анкету з вашими вподобаннями в чаті з вашим особистим менеджером. На основі цієї інформації ми будемо підбирати для вас найкращі букети.

Що якщо мені не сподобається букет?

У випадках, коли ви обрали не узгоджувати букети, а отримувати їх сюрпризами, тоді ви можете сконтактувати з нами і вказати що саме вам не сподобалось. Якщо це можливо та ситуація відповідає відповідним критеріям, то ми можемо замінити такий букет на інший.

Важливо: Букет має бути у такому ж стані, в якому його було доставлено і прохання про заміну букету має бути зголошено в той самий день, коли було доставлено букет.

Як часто ви доставляєте букети?

Залежно від обраного вами плану підписки, ми можемо доставляти букети щотижня, тобто 4 рази на місяць, раз на два тижні, тобто 2 рази на місяць або ж з регулярністю, підібраною під ваші потреби.

Чи будуть букети сюрпризом?

Після оформлення підписки, при заповненні короткої анкети, ви зможете вказати, що хотіли б отримувати букети сюрпризом, тобто без попереднього узгодження, що ми рекомендуємо робити для кращого емоційного задоволення від отримання букету.

Чи можу я змінити або скасувати свою підписку?

Так, ви можете змінити або скасувати свою підписку в будь-який момент. Для цього, будь ласка, зв'яжіться з вашим особистим менеджером або підтримкою.

Важливо: Якщо ви вирішили скасувати підписку в середині поточного періоду оплати, вона буде діяти до кінця цього періоду. Наступного місяця оплата буде припинена автоматично.