
Підписка Преміум



4900 грн/місяць
Підписка Преміум — регулярна доставка свіжих букетів щотижня прямо до вашого дому.
Ваше постійне нагадування про любов і турботу — для себе або для важливої людини 💌
🌷 4 букети щомісяця
🌷 Доставка щотижня
🌷 7-12 квітів у кожному букеті
🌷 Враховуємо ваші алергії та вподобання
🌷 Букети можна отримувати сюрпризом або за попереднім узгодженням стилю та квітів (залежно від наявності)
ОФОРМИ ЗАРАЗ І ОТРИМАЙ ЦУКЕРКИ ДО ПЕРШОГО БУКЕТА В ПОДАРУНОК 💌
Лякає Підписка?
Спробуй разовий букет з будь-якої підписки — той самий сервіс, ті самі квіти, але без зобов'язань 🌸
Безкоштовна доставка у Львові 📍



Спробуй інші Підписки на Квіти
Як працює підписка?
-
Обираєте підписку
Оберіть той варіант, який вам найбільше підходить
-
Оформлюєте підписку
Натискаєте "Перейти до оплати та оформлення підписки" (наприклад, Стандарт) і оплачуєте перший місяць.
-
Ми зв’язуємось з вами
Надсилаємо вам коротку анкету (5 питань), щоб підібрати найкращі букети для вас або ваших близьких.
-
Обговорюємо деталі
Відповідаємо на всі ваші запитання та узгоджуємо дату першої доставки.
Хочете дізнатися більше?
Поширені питання
Які способи доставки ви пропонуєте?
Ми здійснюємо доставку кур'єром iPost до вашої адреси.
Як відбувається узгодження дати доставки?
Ми зв'яжемося з вами за 1-2 днів до запланованої дати доставки, щоб уточнити зручний для вас час і узгодити деталі доставки.
Чи є у вас особистий менеджер?
Так, кожен клієнт отримує свого особистого менеджера, який допоможе з усіма питаннями, пов'язаними з підпискою.
Спілкування з ним може відбуватись в зручному для вас месенджері - Viber, WhatsApp або Telegram.
Чи пропонуєте ви персоналізацію букетів?
Так, після оформлення підписки ви заповните анкету з вашими вподобаннями в чаті з вашим особистим менеджером. На основі цієї інформації ми будемо підбирати для вас найкращі букети.
Що якщо мені не сподобається букет?
У випадках, коли ви обрали не узгоджувати букети, а отримувати їх сюрпризами, тоді ви можете сконтактувати з нами і вказати що саме вам не сподобалось. Якщо це можливо та ситуація відповідає відповідним критеріям, то ми можемо замінити такий букет на інший.
Важливо: Букет має бути у такому ж стані, в якому його було доставлено і прохання про заміну букету має бути зголошено в той самий день, коли було доставлено букет.
Як часто ви доставляєте букети?
Залежно від обраного вами плану підписки, ми можемо доставляти букети щотижня, тобто 4 рази на місяць, раз на два тижні, тобто 2 рази на місяць або ж з регулярністю, підібраною під ваші потреби.
Чи будуть букети сюрпризом?
Після оформлення підписки, при заповненні короткої анкети, ви зможете вказати, що хотіли б отримувати букети сюрпризом, тобто без попереднього узгодження, що ми рекомендуємо робити для кращого емоційного задоволення від отримання букету.
Чи можу я змінити або скасувати свою підписку?
Так, ви можете змінити або скасувати свою підписку в будь-який момент. Для цього, будь ласка, зв'яжіться з вашим особистим менеджером або підтримкою.
Важливо: Якщо ви вирішили скасувати підписку в середині поточного періоду оплати, вона буде діяти до кінця цього періоду. Наступного місяця оплата буде припинена автоматично.