Повернення та скарги

Ми прагнемо дарувати радість кожному нашому клієнту. Якщо щось пішло не так, будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою повернення та обробки скарг.

Умови повернення

Квіти та композиції (разова доставка букету):

Ми розуміємо, що якість квітів має велике значення. Ви маєте право на подання скарги або повернення, якщо отримані квіти:

  • Були пошкоджені або зів’яли при доставці.
  • Відрізняються від затвердженого фото букета.

Можливі рішення:

  • Обмін квітів або товару.
  • Повернення коштів (залежно від ситуації).
  • Надання бонусу або знижки на наступне замовлення.

Підписка на квіти:

  • Якщо ви не задоволені якістю квітів у межах вашої підписки, ми запропонуємо заміну або повернення коштів за цю доставку.
  • У випадках, коли ви обрали не узгоджувати букети, а отримувати їх сюрпризами, тоді ви можете сконтактувати з нами і вказати що саме вам не сподобалось. Якщо це можливо та ситуація відповідає відповідним критеріям, то ми можемо замінити такий букет на інший.

Важлива інформація:

  • Перед кожною разовою доставкою букету ми надсилаємо фото букету на затвердження.
  • Усі букети мають бути у тому ж стані, в якому їх було доставлено, а запит на заміну букета необхідно подати в день доставки.
  • Важливо дотримуватись інструкцій по догляду за букетом, якщо їх не було дотримано, то ми, на жаль, не зможемо вам допомогти.

Як подати скаргу?

  • Надішліть нам повідомлення на email: info@cherryblossom.com.ua або зв’яжіться через месенджер на нашому сайті.
  • Вкажіть номер замовлення, опишіть проблему та, якщо можливо, прикріпіть фото.
  • Ми розглянемо вашу скаргу протягом 1 робочого дня і запропонуємо рішення.

Контакти для зв’язку

  • Email: info@cherryblossom.com.ua
  • Телефон: +380672975848
  • Час роботи: 10:00-19:00

Ваш комфорт і задоволення – наш пріоритет! Дякуємо, що обираєте наш квітковий сервіс 🌸

Сконтактуйте з нами